Ce am facut in 2016

1. Smile
  2. Adauga un comentariu

Iata ca a mai trecut inca un an. Parca acum m-am trezit dintr-un somn adanc, dar hei, niciodata nu e prea tarziu sa faci niste schimbari semnificate.

In mod normal, nou an ar trebui sa inceapa cu un articol despre Rezolutiile anului 2017. Maine ma voi ocupa si de dumnealui, si il veti putea citi intr-o pauza la lucru. Pana una-alta, mie mi-a placut sa citesc ce au mai facut fetele anul trecut, ce reusite au avut, cum au trecut peste lucururi mai putin bune, pe unde au mai fost.

Cea mai mare implinire a anului pentru mine a fost primirea inelului. Chiar daca nu a fost cea mai mare surpriza, alte lucruri au contat mai mult. Pentru a fi totul si mai romantic, am mers de Valentine’s Day in Venetia. A fost o vacanta de vis, incununata cu cel mai frumos lucru de pana acum: inima lui. :) Inelul l-am primit in piata San Marco, iar pe fundal erau gondolele si marea. De vis.

Tot in timpul acelui city-break am fost si pana in Firenze, un oras pe care il adoram amandoi si pe care l-am vizitat pentru a doua oara. Am stat chiar in inima orasului si a fost minunat sa fiu trezita de bataile ceasului de la catedrala de peste strada.venetia

Zilele au trecut, si am asteptat cu nerabdare ca Ozzy, sa aduca pe lume cei mai pufosi puiuti. Pe data de 14 martie s-a intamplat minunea si am fost insintati ca vom avea fetita mult dorita. A venit la noi in casa cu o zi inainte de Paste, fiind cadoul meu de iepuras. Un ghemotoc mic de blana, care plangea din rasputeri dupa mamica. Cu toate ca nu este cea mai lipicioasa pisica, fiind o aristocrata, o iubim amandoi din suflet si nu ne imaginam viata fara ea. De mai bine de jumatate de an de cand o avem, nu a trecut o zi fara sa ne aduca zambete pe buze. Speram sa o avem alaturi 20+ de ani.daisy

In iulie am reusit sa ne luam masina. Pentru noi a fost o realizare importanta, mai ales ca ne-am saturat sa mergem in provincie cu autocarul, trenul, taxiul. Doar cine merge acasa 500km dus si 500km intors stie despre ce vorbesc.

Toata vara am planuit sa iesim la mare. Cum Daisy era atat de mica, nu ne-am indurat sa o lasam singura acasa. Sa va spun cum plangea ori de cate ori mergeam numai pana la bucatarie? Asa ca nu am putut pleca mai departe de imprejurimile Bucurestiului. Dar am descoperit parcul Mogosoaia, o minunatie de parc, in care poti sa mergi la un picnic, la marginea sau in inima padurii. Am vizitat si castelul, care de afara pare mult mai impunator, inauntru fiind destul de modest.

Am mai fost vara trecuta la Comana, unde am vizitat padurea Comanda si parcul de aventura. Ne-am intors dezamagiti, drumul era praf, ultimii km cel putin, nu merita sa mergi pana acolo, parerea mea. Am ajuns si la Snagov, o mare dezamagire si acolo. Cel putin am vizitat 3 minute manastirea Snagov, locul unde se spune ca ar fi ingropat Vlad Tepes. Se pare ca manastirea este tinuta sub cheie, iar daca vrei sa intri trebuie sa cotizezi ceva paznicului care chiar asteapta.

Mi-am dorit sa ajung si la domeniile Stirbei de unde am plecat cu un gust amar. Am scris un articol despre intamplare, am sa il pun sus. Sfatul meu: nu mergeti pe acolo sa va umiliti, nu are sens sa stati la cheremul unui paznic comunist. Din pacate domeniul Stirbei a fost retrocedat si este domeniu privat. Poti intra doar daca platesti 50 lei de persoana, cu care sa faci consumatie acolo. Urat

Prin august am plecat la primul nostru drum lung impreuna, in 3! Am luat-o si pe Daisy cu noi si am mers 1300 km impreuna prin tara. Am fost in Targul Mures Reghin,, mai apoi la Sovata si am vizitat lacul Ursu. Am vizitat si salina Praid, si am mancat un peste foarte bun la pastravaria Campul Cetatii din jud Mures. Am mers pana sus in statiunea Borsec, de unde am adus apa minerala Boresc direct de la izvoare. Urmatoare oprire a fost la Botosani, unde am stat cateva zile.lisabona

A venit rapid toamna si in septembrie ne-am luat bilete de avion spre Lisabona. Avem in plan sa mergem in Portugalia de un an, si in sfarsit am reusit anul trecut. Am ales sfarsitul lunii septembrie pentru a ne sarbatori ziua noastra acolo. A fost foarte fain si diferit fata de restul destinatiilor turistice pe unde am mai fost.

La inceputul lunii decembrie am prins bilete de avion spre Berlin la un super pret. Mi-am dorit foarte mult sa ajung la o adevarata piata de Craciun si am reusit. A fost feeric, desi vremea a fost cam mohorata si friguroasa. Dupa 2 saptamani au avut loc atentatele. Ma simt norocoasa si trista in acelasi timp. Nu pot sa cred cat de bolnavi sunt unii oameni.domul-din-berlin

Craciunul l-am petrecut in Ardeal, asta dupa ore de asteptat pe Valea Prahovei.

A fost un an frumos, care a trecut repede. Nu am atins toate obiectivele pe care le-as fi vrut, dar anul asta deja m-am pus in miscare pentru a schimba ceva in bine.

Lasa un comentariu:

Campurile marcare cu (*) sunt obligatorii! Adresa de email NU va fi facuta publica!